ROONEY SKAKAS AV SEXSKANDAL

Ska ha köpt sex på spelarhotellet: ”Jag har varit så korkad”

LONDON. Mitt under pågående EM-kval skakas Wayne Rooney av en sexskandal. Fotbollsstjärnan ska ha betalat 14 000 kronor per natt med en lyxprostituerad. – Wayne jagade efter mig med sex-sms och betalade kontanter i buntar, säger Jenny Thompson till News of the World.

Otrohetsaffären ska ha pågått i flera månader under 2009 medan Rooneys fru Coleen var gravid. – Jag tror att han anser sig vara oövervinnelig och onåbar. Han verkade inte bry sig om att han var otrogen mot Coleen, säger den kvinnliga eskorten till News of the World.

Läs mer på Aftonbladet


Coleen Rooney bor nu hos sina föräldrar i Liverpool och sågs lämna deras hus igår eftermiddag. Enligt en nära källa till familjen har Wayne Rooney sagt "Mitt liv är i ruiner. Jag har varit så korkad. Coleen kommer inte förlåta mig den här gången, hon kommer lämna mig" till sin vän.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback